Онлайн, телефонни и бизнес комуникации в трудни ситуации
Вербално въздействие
Гласът – най-силното ни оръжие в разговорите
Основни характеристики на гласа
Как да използваме силата на гласа, поставяне на акценти и звукови паузи
Оцветяване на гласа и въздействие с глас
Бизнес комуникации, нетикет и интернет
Какво означават електронен бизнес етикет и бизнес протокол
Правила при запознанство и онлайн срещи
Телефонна комуникация
Професионална писмена кореспонденция – електронна поща, нетикет, съвременни средства за комуникация (на български и английски език)
Електронни медии
Да бъдем по-заинтересувани отколкото интересни
Цикъл на убеждаването
Как да достигнем до клиента
Огледалните неврони и емпатията
Да се пренастроим за слушане
Как да накараме клиентите да се чувстват ценни
Комуникация в трудни ситуации
Как да разговаряме с клиентите на неудобни теми
Как да реагираме на агресивни събеседници и клиенти
Как да разговаряме в конфликтна ситуация
Как да предаваме негативни послания
Междукултурни различия
Този уебсайт използва "бисквитки", за да подобри Вашето преживяване. ПриемамНаучи повече
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.